shadowhunters
Wszystko skończyło się szczęśliwie. Demoniczny kielich został zniszczony, Mroczni Nocni Łowcy pokonani, a nowe porozumienia zawarte. Na świecie zapanował pokój, a wszyscy uradowani opuścili Idrys wracając do swoich Instytutów. Głos w Twojej głowie zaśmiał się. Najlepiej by było, gdyby Demony nie ruszały się ze swojego wymiaru i nie atakowały, biednych, głupich Przyziemnych. My, Nocni Łowcy, stworzeni przez Anioła Razjela, mamy brać na swoje barki ciężar tego świata, zapobiegając wszelkim konfliktom i wojnom. Ulepszeni runami i nafaszerowani treningami, walczymy z demonami i Podziemnymi.

niedziela, 30 stycznia 2000

Relationships don't always make sense. Especially from the outside

W BUDOWIE

 Benedict Blackburn - powiązania 
___________________________________________

Delsin Alastair Raleigh 
Del •  Kochanek • Chłopak ;> • Miłość • Szalony • Przystojny •  Uratował mnie przed pewnym Mrocznym • A po rozstaniu niejeden raz zobaczysz blask i to będe ja • Jedzenie bananów • Wanna, fotel, łóżko, blat w kuchni, garderoba, prysznic, kanapa, plaża...co będzie następne? ♥ • Zakochany kundel • Seeeksy. Duużoo seksóów (do nieprzytomności) • Del, zmień go z powrotem...


Emeral Lupus
Przyjaciółka na zawsze • #Emu • Em • Emcia • Przeurocza • Chodzimy na shopping • Zaufanie • Jak ją skrzywdzisz to urwę ci łeb • Wie o mnie niemal wszystko • Zrobimy sobie maraton Glee i będziemy się obżerać i pic aż umrzemy • Tuuliiiimyyy • Em...widziałaś moją koszulkę?


Jesse Rutherford
Przyjaciel • Wilkołak • #BroHug • Naśmiewanie się z głupich ludzi Czemu ta pani ma pomarańczową pupę?  Maratony bajek Disneya • #TakieMęskie • Wilcza telepatia uhuu  Stary, ale to są chrupki mojego psa... • Dziwne przygody

Elisabeth Bradford
Stara przyjaciółka • Siostra • Eli • Beth • Elisa • Więcej Cię nie zostawię • Widziała, jak mnie torturują • Zmieniła się nie do poznania

Ashlyn Goldenmayer
Ash • Przyjaciółka • Miła i kochana • Urocza • Pomogła mi uratowac Boo • Współlokatorka Emeral • Pomagaliśmy jej w czasie pełni 


Walter Ackles
Walt • Mały wkurzający przyziemny • Nie, on nie jest moim kolegą • Momentami uroczy, ale tylko momentami • Tancerz • Pasjonat historii • M r ó w k a


Alexandra
Lexa • Wkurzająca wiedźma • Neutralny stosunek • Nie jestem chiuauą, wredna zołzo

Killian Ward
Kill • Męskie rozmowy • Jak zranisz Emeral to już nie żyjesz • Niezbyt ciekawe początki


Roderick Backstorm
Tortury • Nienawiśc • Chciałbym móc mu kiedyś przywalic • 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz